رفو خلاقانه انواع لباس

همراهان ارجمند آموزشهای حجاب حدیث شما را در این مقاله با رفو خلاقانه انواع لباس آشنا خواهیم ساخت,هر لباسی ممکن است به دلایل مختلف اعم از : سوختگی,پارگی,دررفتگی و انواع حوادث دچار باز شدن تار و پودش گردد اکنون ما ویدئو هایی را برای ترمیم خلاقانه آنها برای شما آماده کرده ایم.

بعضی از این خرابی ها با انواع اپلیکه , جواهر دوزی , یراق دوزی , نوار دوزی , درز گیری , انواع تیکه دوزی قابل بازیابی هستند پس باید دقت داشت که خرابی در کدام قسمت لباس صورت گرفته به عنوان مثال:

  1. اگر آرنج یک پیرهن مردانه دچار خرابی باشد متوان یک تیکه از یک پارچه ایی که با آن همخوانی دارد را به آن دوخته و برای قرینه بودنش هر دو آستین را تیکه دهیم تا به زیبایی آن صدمه نزند.

  2. اگر یک مثلا قسمت میانی و پشت یک چادر زنانه سوراخ داشته باشد در صورتی که قد چادر کوتاه نشود یک درز خطی در آن ایجاد کرده و سر تا سر آن را می دوزیم یا اگر روی آستین چادر دچادر مشکل باشیم در صورت امکان می توان آستین را با آستین آماده تعویض نماییم , اگر میسر نشد میتوان با انواع یراق یا اپلیکه یا جواهر دوزی آن را مزین نماییم.

  3. در بعضی موارد فقط با مقداری لایی چسب هم ممکن است لباسمان ترمیم شود فقط در آن صورت باید لباس با دست شستشو شود که لایی باز نگردد.

*در کل برای هر لباسی می توان از یک ترفند مناسب استفاده کرد فقط کافیست از خلاقیتمان در آن بهره بگیریم و این مهم را نیز به خاطر بسپاریم که این امر بسیار هنرمندانه است.

رفو با انواع اپلیکه

اپلیکه ها به صورت آماده در خرازی ها قابل خریداری هستند, ضمنا حجاب حدیث هم به سبب وسعت مجموعه اپلیکه های متنوعی برای ارائه در کالکشن اپلیکه خود دارد.

رفو با انواع گلدوزی

افرادی در این زمینه فعالیت میکنند که می توان از آنها کمک گرفت.

رفو با انواع گلدوزی

رفو با انواع تیکه دوزی

این عمل با خورده پارچه های موجود در منزل و تلفیق آن با خلاقیات خودتان به راحتی قابل انجام است.

رفو با جواهر دوزی

گاهی لباسهایمان در اثر یک حادثه دچار خرابی میشوند که ممکن است قیمتی هم باشند , از این رو افرادی هم هستند که از هنر جواهر دوزی بهره میگیرند, پس میتوان از آنها برای رفع مشکلمان کمک بگیریم به جای آنکه با یک رفوی معمولی لباسمان را از سکه بیندازیم, حجاب حدیث هم در این زمینه فعالیت چشمگیری دارد که میتوانید مراجعه نمایید و از مدلهای مختلف جواهری دوزی ما که به صورت پنلهای آماده هستند استفاده نموده و یا با توجه به سلیقه خودتان سفارش مناسب لباس خود را به ما واگذار کنید.

رفو با پایه رفو

برای انجام این پرسه می توان از افرادی در این زمینه کمک خواست.

رفو لباس به روش دستی

این پرسه از عهده همه افراد با سلیقه بر می آید , فقط برای تمیزی هر چه بیشتر آن از کارگاه استفاده کرده و با نخ همرنگ لباس تار و بود آن را اصلاح مینماییم.

رفو لباس کاموایی به روش دستی

این کار رو هر کسی با روئیت این فیلم آموزشی می تواند انجام دهد.

در سایر شبکه های اجتماعی حجاب حدیث نیز به ما بپیوندید.

  1. آپارات

  2. یوتیوب

  3. بلاگفا

  4. فیلیکر

  5. پینترست

  6. لینکداین

  7. توییتر

  8. اینستاگرام

  9. تلگرام